24 Eylül 2009 Perşembe

Günün Güvendiğim Tahminleri


Çok maç yok bugün.Güvendiğim iki tercihi analiz ettim.Şansımız bol olsun:)


Sporting Gijon-Real Zaragoza


İspanya La Liga'da haftanın kapanış maçında Sporting Gijon sahası El Molinon'da ligin yeni ekiplerinden Zaragoza'yı ağırlayacak.Zaragoza'yı bu sezon izlediğim maçlarında pek etkili bulduğumu söyleyemem.Ligde kalmak için iç sahada etkili olup 3 puan alan fakat deplasmanda pek bir varlık göstermeyen tarz takımları andırıyorlar.Ev sahibini ise hem Barcelona hem de Valencia karşısında izleme fırsatım oldu.Barcelona maçı tabiki ölçü değil ama geçen hafta Valencia deplasmanında ısrarla kovalanan ve sonunda kazanılan 1 puan beni bu maç için ev sahibine bahis yapmaya itiyor.Bu Zaragoza'yı karşıma alabileceğimi düşünüyorum...


Sporting Gijon-Zaragoza Tahmin:1 Oran:1.80


Genoa-Juventus


Bu maç bence İtalya serie A da haftanın maçı.Bu sezon çok beğendiğim ve maçlarını izlerken zevk aldığım iki ekip karşı karşıya geliyor.İki ekipte sezona iyi bir başlangıç yaptı.Juventus 4 te 4 yapıp ilk 4 haftayı kayıpsız geçerek şampiyonlukta bu sezon ne kadar iddialı olduğunu gösterdi.Bu yıl şampiyonluk oldukça antipatik bulduğum İnter için geçtiğimiz yıllardaki gibi kolay olmayacak.Ve bu yoldaki en önemli rakipleri de hiç şüphesiz beklenildiği gibi Juventus olacak.Ev sahibi Genoa'da beklediğim gibi sezona süper bir başlangıç yaptı.İlk 3 maçını kayıpsız geçerken son maçında Chievo'ya deplasmanda kaybbettiler.Ki bence Chievo deplasmanı bu sezon diğer bütün takımlar içinde çok zor geçecektir.Bu şartlar altında bakıldığında bu maçta şampiyonluğun güçlü adayı ve formda bir juventus'u karşımıza almamız mantıklı bir seçim olmaz diye düşünüyorum.En ideal seçimin iki takımında sahip olduğu güçlü hücum ayakları ile 2.5 üstü olduğunu düşünüyorum...


Genoa-Juventus Tahmin:2.5 gol üstü Oran:1.65

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder