23 Temmuz 2009 Perşembe

Batugol..



Henüz 17 yaşında.Çıkan haberlere bakılırsa İngiliz kulupleri onun peşinde sürekli.Beşiktaş formasıyla Fenerbahçe maçında vermediği pas nedeniyle bir anda eleştiri oklarını üzerinde toplamıştı.Herkes acaba ne diyecek diye beklerken o;o golü atsaydım kahraman olacaktım, atamadım böyle oldu dedi.Kimsenin beklemediği bir açıklamaydı.Daha o sözlerle değişik bir karaktere sahip olduğunu belli etmişti.Eskişehir'e kiralanırken hocasına''Ben seneye döneceğim ama siz burada olurmusunuz bilemem''derken bir kez daha şaşırttı.Eskişehir'de attığı gollerle belki de takımının Süper ligde kalmasını sağlamıştı fakat o yine vukuatlarıyla ön plandaydı.Fenerbahçe maçı öncesi kamptan kaçıp bara gitmesi,Eskişehir'de maçtan önce barda yakalanmasıyla hep gündemdeydi.Bu sezon Mustafa Denzili yine onu kadroda düşünmemiş.Bir ara Psv'yle adı anılmıştı fakat o yine Anadolu yollarına düşüyor yine,fakat bu kez biraz daha güneye.Gaziantep'le anlaşmışlar Batuhan için.Futbolculuk özelliklerini kimsenin tartışacağını düşünmüyorum,gerçekten çok yetenekli ve yaşına rağmen inanılmaz soğukkanlı.Uzun yıllar pivot santrafor arayan Türkiye'de Hakan Şükür'ün tek veliahtı olarak gözüküyor.Fakat özel hayatıyla futbolculuk özelliklerinin önüne geçmesi birçok kişi tarafından sürekli eleştiriliyor.Ben biraz daha farklı düşünüyorum Batuhan'la ilgili.Yeteneklerinin farkında ve bu yeteneklerle ne yaparsa yapsın mutlaka biryerlerde ona forma olduğunu biliyor,bu yüzden de bu kadar rahat davranıyor.Eğer biraz daha akıllanıp disiplin ve profesyonellik anlamında kendini geliştirirse çok büyük yıldız olacağından şüphem yok.He olmasa kaybolup gider mi? Asla...Sergen gibi Türkiye'de yıldız olup hala konuşulan -Sergen biraz isteseydi Real Madrid'de oynardı abi.geyiklerini Batuhan için de çeviririz.Son olarakta Batuhan'ı tekrar kiralayamayan ve yerine Mehmet Yılmaz'ı transfer eden Eskişehir yönetimine de anlam veremediğimi belirterek yazıyı sonlandıralım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder