17 Temmuz 2009 Cuma

Cim Bom şaşırttı...


Rakip Kazakistan'dan adı sanı duyulmamış bir takım.Lige verilen uzunca bir aradan sonra öyle dandik hazırlık maçlarından farklı olacağını düşündüğüm bir resmi maç izleme fırsatı elime geçmiş hiç kaçırır mıyım:) geçtim heyecanla tv nin başına.Düşündümde futbolu gerçekten özlemişim ya hu! Ama ekrana bakınca hevesim kursağımda kaldı.yeni transfer Keita'yı,Kewell'ı,Leo Franco'yu izleyemeyeceğimizi zaten biliyorduk ta en azından belki Baros ile Arda yı sahada göreceğimizi sanıyorduk ama yok! Kadroya bir bakıyorum Servet,Gökhan Zan,Barış ve belki birde Ayhan dışında Rijkaard'ın kafasındaki ideal 11 de düşündüğü hiçbir ismin sahada olmadığını görüyorum.Neyse diyorum en azından Rijkaard'ı ve sistemini ilk kez resmi bir maçta gözlemleme fırsatımız olacak...


İlk olarak baktığımızda Rijkaard,hakikatende daha önce söylediği gibi 4-3-3 şeklinde dizmiş takımını sahaya.İki stoper Servet ve Zan solda Alpaslan sağda Sabri bunların önündeki üçlü Ayhan-M.Sarp-Barış'tan oluşuyor.İleri üçlü ise Yaser-Erhan Şentürk-Aydın Yılmaz şeklinde.Rijkaard takımını dizmiş böylesine sahaya ama Galatasaray gençlerinin sanki bundan haberi yok gibi.Maçın hemen başında Sabri'nin kafasını sokması gereken topa sırtını dönmesiyle cim bom kalesinde gölü gördü bile(dk:2)...


Daha sonraki dakikalarda cılız birkaç atağı oldu sarı kırmızılıların.Son derce etkisiz birkaç girişim gördükten sonra farkettim ki bu kazak takımı ne zaman Galatasaray'ın stoperlerine baskı yapsa Servet veya Zan topu ya gelişigüzel rakip sahaya doğru atıyor yada taça doğru.Hatta öyleki baskı olamasa bile bu iki stoper oyun kurmakta zorlanıyor.Galatasaray'ın bu sene bu anlamda biraz daha zorlanacağını düşünüyorum.Çünkü geçen sene en azından geçen senenin bir kısmında Meira bu işi yapmaktaydı...


Maçla alakalı söylenecek çokta fazla birşey yok aslında.İkinci yarıda oyuna Arda ve Baros'un alınmasıyla birazda olsa kıpırdadı sarı kırmızılılar.Birkaç dakika sonra kornerden gelen topa bir Baros kafası hop skor 1-1 :) heh bu gol şimdi cim bom u hareketlendirir diye düşündük ama olmadı.Yine al gülüm ver gülüm yatay paslar ardından da Alpaslan'ın gördüğü kırmızı kart...


Son dakikalarda cim bom iyice rölantiye aldı oyunu ve maç 1-1 tamamlandı.Galatasaray elbetteki İstanbul'da turu geçecektir ama bu maçtan Galatasaray'ın dikkat etmesi gereken en net noktanın 90 dakika boyunca duran toplar dışında tekbir gol pozisyonu bile olmamasıdır.


Yinede henüz sezon hazırlıklarının sürdüğünü ve sarı kırmızılıların ileryen günlerde Kewell,Keita,Leo Franco gibi yıldızlarında katıldığı kadronun oturmasıyla UEFA Avrupa Ligi'nde başarılı olacağını düşünüyorum...

4 yorum:

  1. Umarım yıldızları oynatınca başarılı sonuçlar alacaktır Galatasaray.

    YanıtlaSil
  2. Çok sarı kırmızı gördüm sizi:)

    YanıtlaSil
  3. olcak abisi o kadar genç aslanlarız biz:D :D

    YanıtlaSil
  4. Yarın tum genc fenerbahcelileri topluyorum buraya:)

    YanıtlaSil