24 Temmuz 2009 Cuma

Şşşşşşt Hocam Baksana bi :)


Leo: Abdul hocam bu nasıl iş ya ben bi b.k anlamadım


Keita:Oğlum insan bi selamün aleyküm der önce ya! ne kalın kafalı çıktın la sen neyi anlamadın gene
Leo:Abi sanada birşey sorulmuyor ya hemen sinir yapıyorsun.Şunu anlamadım abi bu sarılarmı bizim takım yoksa beyazlar mı?
Keita:Oğlum sen malmısın?he gerizekalı! oynadığın takımı bilmiyormusun sen!Tabiki beyazlar bizim takım
Leo:Ne biliyim abi iki takımda futbol oynamadığı için ayırt edemedim hangisi kazak hangisi Türk! off haldun ya keklemiş beni.Seni şampiyon olacak takıma alıyorum demişti :(
Keita:Lan benide öyle kekledi demek i.netor :) olum bunlar gecen senede uefa yı alacaz demişler hamburga elenmişler lan
Leo:abi meğerse bunlar uefa yı aldığı 2000 den beri her sene aynı şeyi söylüyormuş!
Keita: off ulan offf yaktın bizi haldun! Neyse lan buda iyimiş oğlum oturduğun yerden bir sürü para veriyorlar oynamamıza bile gerek yok lan galiba
Leo:Dur ben bir Lincoln'ü arayayım...Şerefsiz açmıyo hacı
Keita:Wayyy goçumm wayyy kaçak et kesiyodur o i.ne gene
Lincoln:Alo efendim hacı nerdesin?
Leo:Abi maçtayız maç vardı bugün
Lincoln:Abi o maç 11-12 değilmiydi ya bizim:)
Leo:yok hacı değil.
Lincoln:olum ne işiniz var lan gelin burası güzel..
Keita:kalk la gidelim nasılsa garanti paraya imza attık:)
tobol maçında tribünde bir diyalog:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder